کفسابی،قیمت کفسابی،کفسابی در تهران،کفسابی ساختمان،کفسابی راه پله
نوشته شده توسط : گل نسیم

کفسابی،قیمت کفسابی،کفسابی در تهران،کفسابی ساختمان

کفسابی روی سطوح سنگی یا بتنی که دارای خراش های عمیق هستند انجام می شود که به دلیل عدم نگهداری یا فرسودگی زیاد بسیار کدر و بد رنگ شدند. همچنین می توان از آن برای اصلاح کف های ناهموار (بتنی یا سنگی) استفاده کرد.

کفسابی چیست؟

برای از بین بردن این خراش ها و لک های کدر روی سنگ ها  از ساینده های مناسب با ماشین کفسابی مخصوص مجهز به چرخ کف سابی الماس استفاده می کنیم، این کار باعث ساییده شدن کف و از بین بردن خراش های عمیق می شود تا کف بسیار صافی به آن بدهد. به عبارت دیگر یک لایه نازک از سنگ یا بتن برداشته می شود تا جایی که هیچ خط و خشی وجود ندارد

.ترجیحا، در کف سابی حتما برای محافظت از سطح سنگ قبل از کف سابی سطح مورد نظر را با بتانه آستر مالی میکنند تا به سطح براق ایده آل و پولیش برسند.مرکز کفساب پلاس یکی از بهترین و معتبر ترین شرکت های خدماتی کفسابی در تهران می باشد .

تفاوت بین کفسابی و سنگسابی

بیشتر مواقع افراد کف سابی و سنگ سابی رو بجای هم استفاده می کنند.وجه مشترکی که بین این دوتا وجود داره می توان برای انواع مصالح از جمله موزاییک،گرانیت،سرامیک،مرمر و سایر سنگ های مشابه بکار برد.

در واقع عملیات سنگسابی محدود به سنگ های گرانیت،مرمر و ... می شود و از سنگسابی برای سرامیک و موزاییک نمی توان استفاده کرد. و میتوان گفت که سنگسابی زیر مجموعه کف سابی است و جز خدمات آن به حساب می آید.

قیمت کفسابی

قیمت کف سابی به یه سری پارامترها بستگی دارد از قبیل میراژ محیط، نوع سنگ، دوری و نزدیکی محیط کف سابی و اینکه کف ساختمان قبلا ساب خورده یا نه،نوع کفسابی(ایتالیایی،رزین ساب،معمولی) و ... همه این موارد در قیمت کف سابی موثر می باشد.

قیمت کفسابی سرامیک از قیمت کفسابی سنگ پایین تر است، چون در هنگام کف سابی سرامیک از کفشویی سرامیک استفاده می شود. که هزینه دستمزد کفشویی از کف سابی کمتر است. برای اطلاع از قیمت دقیق کفسابی میتونید با کارشناسان فروش کفساب پلاس تماس بگیرید.

مزایای استفاده از کفسابی

افزایش طول عمر مفید سنگ ها زیبایی منحصر به فرد پولیش سنگ در کفسابی عدم نیازبه تعویض سنگ تمیز و درخشان شدن سنگ ها برطرف کردن آسیب‌ های ناشی از مواد شیمیایی قیمت مناسب استفاده از نیروهای متخصص و مجرب

افزایش طول عمر مفید سنگ ها

از مهم ترین موارد استفاده از کفسابی،افزایش طول عمر مفید سنگ ها می باشد و یکی از دلایل کم شدن طول عمر مفید سنگ ها بخاطر درزها و شکاف های که بین آنها به وجود می آیید، چون با گذر زمان نفوذ رطوبت و نم به داخل سنگ باعث آسیب بیشتر به سنگ می شود.

و با انجام عملیات کفسابی درزها و شکاف های بین سنگ ها کاملا پر می شود و باعث افزایش طول عمر آنها می گردد. و با گران شدن قیمت سنگ ها استفاده از کف سابی بسیار مقرون با صرفه و اقتصادی می باشد.

زیبایی منحصر به فرد

از مهم ترین دلایل استفاده از آن،زیبایی و شفاف شدن سنگ ها می باشد. در کف سابی یک لایه از روی سنگ برداشته می شود و سپس لایه رویی که ظاهری زشت و تیره دارد برداشته شده و لایه زیرین که در آن رگ های از سنگ را مشاهده می شود، ظاهر خواهد شد. حتما در نظر داشته باشید در هنگام فرآیند کفسابی از تجهیزات و ادوات مخصوص استفاده کرد تا بهترین کیفیت کار به وضوح مشخص شود.

پولیش سنگ در کفسابی

پولیش بخش نهایی فرآیند کفسابی است که به کف ساختمان درخشش می دهد که این فرآیند شامل صاف کردن کف تا زمانی است که براق و صیقلی شود.و پولیش سنگ موجب افزایش طول عمر سنگ ها می شود.

عدم نیاز به تعویض سنگ

اگه سال های زیادی است که از عمر سنگ کف ساختمان گذشته است و با تمیز کردن با مواد شوینده،سنگ تمیز و براق نمی شود در چنین مواردی استفاده از کفسابی خیلی مهم و ضروری می باشد.

چون کف سابی باعث می شود که یک لایه نازک از روی سنگ های قدیمی برداشته شود و در کل ظاهر سنگ کاملا شفاف و تمیز شود.

تمیز و درخشان شدن سنگ ها

تمیز کردن و درخشان شدن سنگ‌ها است.در مواقعی که چسب یا لکه یا مصالحی از جمله سیمان روی کف باشد.استفاده از کفسابی باعث از بین رفتن آنها می شود و سنگ را یکدست و صاف و تمیز خواهد کرد.با استفاده از کفسابی تمام آسیب دیدگی های سنگ از بین می روند و بخصوص اگر بر روی سنگ مواد اسیدی ریخته شده باشد. به آسانی ترمیم و بازسازی خواهد شد.

برطرف کردن آسیب‌ های ناشی از مواد شیمیایی

به کمک کف سابی می توان آسیب های ناشی از استفاده از مواد شیمیایی را برطرف کرد.این مواد شامل وایتکس که بعد از گذشت زمان باعث آسیب سطحی روی سنگ می شود. با استفاده از کف سابی می توان سطحی یکنواخت و یکدست داشت و دیگر اثری از مواد شیمیایی وجود نخواهد داشت.

قیمت مناسب کفسابی

قیمت کف سابی نسبت به دیگر فرآیندهای بازسای و ترمیم سنگ بسیار ارزان است. به همین دلیل بخاطر داشتن قیمت کاملا مناسب مورد استقبال بسیاری از افراد قرار می گیرد.

استفاده از نیروهای متخصص و مجرب

استفاده از نیروهای متحصص و آموزش دیده در انجام کفسابی باعث شده است تا مشتری از کیفیت انجام این فرآیند مطمئن شود و منجر به جلب اعتماد بیشتر مشتریان خواهد شد.

کفسابی ساختمان

کفسابی ساختمان می تواند در هر محیطی مانند محیط های کاری، اداری، مسکونی و … صورت گیرد. این موضوع در ترمیم کف ساختمان بسیار مورد توجه بوده است و افراد زیادی از آن برای زیبا سازی و مرمت خانه های خود استفاده می کنند.

در کل می توان گفت کفسابی ساختمان به این معناست که افراد لایه های مرده و زشت کف ساختمان خود را برداشته و با یک صیقل آن را زیبا نمایند.

مراحل انجام کفسابی

مرحله اول کفسابی

قبل از انجام کار باید سنگ کف ساختمان را از هر گونه گرد و خاک دور کرد تا کاملا تمیز شود. بعد از آن باید تمام جرم ها و کثیفی های روی سطح را لگه گیری و از بین ببریم.در این فرآیند لکه گیری دو نوع لکه وجود دارد.

بعضی از آنها با آب و مواد شوینده از بین می روند و بعضی دیگر از لکه ها فقط با استفاده از رنگ و جوهر،درزها،فرورفتگی ها،ضربه و ... فقط با کفسابی سطح بین خواهند رفت.

مرحله دوم کفسابی

در زمان کفسابی بهتر است از پولیش مایع استفاده کنید.پولیش را در داخل دستگاه پاشینگ بریزید و سپس روی سطح مورد نظر را کاملا پوشش دهید. در ضمن استفاده از دستگاه های پولیش کار را آسانتر می کند و نتیجه بهتری هم خواهد داشت.زمانی که از واکس سنگ استفاده می کنید در ابتدای کار مقدار مشخصی از آن را روی سطح مورد نظر بریزید و سطح را با یک تیکه پارچه کاملا پخش کنید و سعی کنید کل کف را به بخش های کوچک تر تقسیم بندی کنید و هر کدام از آنها را به طور کامل پولیش کنید.

مرحله سوم کفسابی

در این مرحله باید سطح سنگ کاملا خشک باشد. در صورتی که سطح کف را بصورت بخش بخش پولیش کرده باشید تا اخر فرآیند کف سابی بخش های اولیه آن خشک شده اند و الان لازم باشد تا شما بخش های انتهایی را کاملا خشک کنید.

اگر پولیش کامل خشک نشده باشد به خوبی در سطح زیرین شما نمی چسبد و درزهای مورد نظر پاک نمی شود. و همین کار باعث کم شدن کیفیت کار می شود. زیرا عملا خاصیت عایق بودن پولیش را از دست خواهد داد. و در ضمن بدون خشک کردن پولیش به مرحله بعدی نروید.باعث می شود پولیش بصورت مات و سنگ براق نشود.

مرحله چهارم کفسابی

انجام این مرحله بسیار مهم و لازم است در این بخش بعد خشک شدن باید با دستگاه های مخصوص شروع به پاک کردن مواد پولیش بر روی سطح کرد. در این مرحله به فرچه ها و لقمه های نرم و مخصوصی نیاز دارید که برای انواع دستگاه های کفسابی مورد استفاده قرار میگیرد.با استفاده از فرچه،پولیش اضافه از روی سطح برداشته می شود و سطح سنگ کاملا یکدست و صاف و صیقلی می شود.و در این مرحله نباید از آب استفاده کنید.حتما باید آن را بصورت خشک استفاده کنید تا نتیجه بهتری با کیفیت خوب به نظر برسد.

مرحله پنجم کفسابی

در مرحله آخر نوبت به پاک کردن ضایعات پولیش باقی مانده بر روی سنگ کف است. حتما توجه داشته باشید که از آب برای تمیزکاری استفاده نکنید بلکه از یک چیز خشک سطح را کاملا تمیز و خشک کنید و بعد از چند روز اقدام به شستشوی سطح مورد نظر نمایید.

کفسابی در تهران

شرکت کفساب پلاس با دستگاه سه فاز و یا تک فاز کار می کند و برای سنگ های معمولی مثله تراورتن و صلصالی و دهبید ، معمولا ۱۰ دست ساب می زند  البته بعضی سنگ ها مثله موزاییک ساب های کمتری می خورند و یا اگر سنگ شما سابقه کفساب خوردگی داشته باشد ساب کمتری می خورد البته بعضی سنگ ها مثله گرانیت تعداد ساب بالاتری لازم دارد.

خدمات کفسابی در کفساب پلاس

کفسابی پارکینگ

استفاده از کفسابی پارکینگ در ساختمان های مسکونی بیشتر است چون ماشین های لوکس ساکنین باید جای پارک مناسبی داشته باشند. زباله ها و شن های کف پارکینگ محل خوبی برای پارک اتومبیل های مدل بالا نیستند.

با توجه به اینکه پارکینگ از مشاعات ساختمان است اغلب توسط ساکنین تمیز نمی شود. کف سابی سنگ پارکینگ از مواردی است که هر چند سال یکبار باید انجام شود.

کفسابی اداره و سازمان ها

شرکت ها و سارمان ها محیط های پر رفت و آمدی هستند. محیط های پر رفت و آمد هم زودتر مستهلک می شوند. زیبایی و تمیزی محیط حس بهتری به مراجعین و کارکنان خواهد داد.

یکی از مواردی که می تواند جلوه بهتری به محیط بدهد خدمات کف سابی شرکت ها و سایر خدمات مانند نماشویی ساختمان هستند.حتما باید کف سابی در ساعاتی که اداره جات و سازمان ها تعطیل هستند انجام شوند.

کفسابی پارکت

در زمان نصب پارکت در ساختمان چون آنها نسبت به موزائیک و سنگ از حساسیت بیشتری برخودار است . ممکن است در اثر جابجایی وسایل و ضربه خوردن دچار خط و خش و زخم خوردگی و حتی مات و کدر شود. که شرکت ما بصورت کاملا حرفه ای و تضمینی پارکت های ساختمان شما را بدون خش خوردگی به شما تحویل می دهیم.

کفسابی سرامیک

بعد از بنایی گچ ،سیمان و دیگر مواد بنایی روی سطح سرامیک باقی می ماند و با شستن کامل از بین نمی رود که این مشکل را می توان با دستگاه کف سابی حل کرد و دیگر اثری از آنها باقی نماند. شرکت کفساب پلاس با داشتن مجهزترین دستگاه ها ، بهترین خدمات را برای شما انجام می دهد.

کفسابی موزاییک

کفسابی باعث تمیز شدن سطح و رفع تمامی ناهمواری های موزاییک می شود و ظاهری زیبا پیدا می کند.کف سابی ماتی و کدری موزاییک را رفع می کند.خط و خش از روی سنگ با دستگاه کف سابی از بین می رود.

کفسابی راه پله

روش کار کفسابی به این صورت است که، ابتدا سطح سنگ توسط لقمه سنگ های زبرتر ساییده می شود. با انجام این کار، لایه ی جدیدی بر روی سطح سنگ به وجود می آید. به همین دلیل، آلودگی ها و نقاط آسیب دیده سنگ در این مرحله از بین می روند.

در مرحله بعدی، سنگ، با لقمه سنگ های ظریف تر ساب زده می شود تا سطح آن صیقلی و براق گردد. کفسابی پله و راه پله ها موجب افزایش طول عمر آن ها می شود.

چرا که کفسابی موجب می شود تا آلودگی ها کمتر در سنگ نفوذ کنند. همچنین با انجام کفسابی، شست و شو و تمیز کردن پله ها نیز آسان تر می شود.

 





:: موضوعات مرتبط: کف سابی , کفسابی , قیمت کفسابی , قیمت کف سابی , کفسابی در تهران , کفسابی پارکینگ , قیمت کفسابی پارکینگ , کفسابی راه پله , قیمت کفسابی سرامیک , کف ساب سنگ , قیمت کفسابی سنگ , خدمات کفسابی سنگ , قیمت کفسابی بتن , قیمت کفسابی سرامیک , کفسابی موزاییک , قیمت کفسابی موزاییک , قیمت کفسابی سرامیک , ,
:: برچسب‌ها: کفسابی،قیمت کفسابی،کفسابی ساختمان،کفسابی راه پله،کف سابی،کفسابی در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 تير 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: